A găsit o bucată de fier în lebăr

Un constănțean a avut parte de o surpriză care l-a băgat în sperieți: a găsit o bucată de fier într-un lebăr cumpărat din magazin.

„Mă așezasem la masă. Am tăiat câteva felii pe care le-am mâncat fără să mă uit bine la ele. La un moment dat, din întâmplare, m-am uitat pe masă. Din lebăr strălucea ceva. M-am uitat cu atenție. Semăna cu un cutter, dar sunt sigur că este o bucată de malaxor. Vă dați seama ce s-ar fi întâmplat dacă aș fi mâncat-o fără să mă uit?”, ne-a spus un cititor.

S-a dus la magazinul de unde l-a cumpărat pentru a semnala problema. Nu i s-au oferit scuze, ci posibilitatea de a i se schimba produsul. Nu voia asta, ci numai ca cineva să ia în serios problema, să nu se mai întâmple.

După câteva zile de convorbiri, a primit și un email oficial din partea reprezentanților magazinului, pe care îl redăm, în întregime, mai jos.

„Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru interesul acordat produselor noastre.

Va asiguram ca pentru noi satisfactia clientilor nostri se afla pe primul loc. Totodata, dorim sa va informam ca toti furnizorii nostri sunt certificati conform celor mai inalte standarde de igiena, calitate si siguranta. In paralel, Lidl  dispune de un sistem propriu de asigurare a calitatii si sigurantei alimentare in conformitate cu prevederile legislatiei din domeniul alimentar, cu privire la siguranta, legalitatea si calitatea alimentelor. Toti furnizorii nostri sunt auditati conform standardelor internationale si toate produsele noastre sunt verificate de laboratoare acreditate, independente si neutre.
Informatiile solicitate de catre noi sunt cu scopul exclusiv de a afla cu exactitate cauzele care ar fi putut determina o situatie ca cea prezentata de dvs.
Furnizorul a fost de urgenta informat pentru a isi verifca managementul corpurilor straine, fluxul de productie si analiza de risc.
Dat fiind faptul ca exista atat corpuri straine intrinseci, cat si extrinseci, masura luata de noi implica examinarea corpului strain care ne poate ajuta pentru a explica una dintre cauzele care a dus la reclamatia dvs. De asemenea, prin evaluarea corpului strain si a produsului alimentar afectat, putem concluziona daca problema este legata de modul in care produsul a fost fabricat.
Dorim sa va asiguram ca, atat furnizorul, cat si compania noastra, luam toate masurile pentru a reduce incidenta corpurilor straine in produsele alimentare.
Pentru a fi cat mai eficienti, va rugam sa ne indicati adresa postala si numarul de telefon unde puteti fi contactata de catre curierul echipei Cargus, care va veni sa ridice produsul si corpul strain.”

Persoana care ne-a semnalat problema a mai spus că este client vechi al lanțului de magazine, că este pentru prima dată când a întâlnit așa ceva și că va cumpăra din magazin și în viitor.


Zen Residence
comprest util asfalt dobrogea



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Următorul articol

Acțiunea „OMAHA”: o grupare infracțională, specializată în trafic de droguri de mare risc și spălare de bani, care acționa în Constanța, destructurată de polițiști

Wed Nov 11 , 2020
Polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Constanța, împreună cu procurori D.I.I.C.O.T. – S.T. Constanța, au demarat azi acțiunea „OMAHA”, care vizează un grup infracțional organizat specializat în trafic de droguri de risc, efectuarea de operațiuni ilicite cu substanțe psihoactive noi și spălare de bani, care ar fi acționat în […]