
Reprezentanți a zece agenții de turism din Turcia vin să cunoască Dobrogea, în cadrul unui info-trip.
Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România spune că organizează acest eveniment pentru touroperatori din Istanbul, în special, dar și din restul Turciei, la invitația Turkish Airlines, companie unde Guvernul Turciei deține 49,12% din acțiuni.
Info-trip-ul are loc în perioada 1 – 5 mai, special pentru a surprinde deschiderea sezonului estival pe litoral și în Delta Dunării.
„Timp de 4 zile, turoperatorii turci vor vizita hoteluri si resorturi de 4 si 5 stele din Constanta, Mamaia, Navodari si din Delta Dunarii. Pe 2 si pe 3 Mai, vizita cuprinde deplasare, noapte de cazare si Croaziere in Delta Dunarii, iar pe 3 Mai, invitatii turci vor petrece la Seara Dobrogeana, pentru a descoperi unul dintre cele mai atractive produse turistice de pe Litoral – “Traditional Dobrodgean Dinner&Show”. Spre deosebire insa de Seara turceasca ce se ofera ca program optional turistilor straini in hotelurile din Istanbul sau din Antalya, Seara Dobrogeana ofera un veritabil Show multietnic, ce cuprinde sapte culturi, ale minoritatilor reprezentative din Dobrogea si care va reprezenta o atractie majora si pentru turistii turci pe care ne propunem sa ii atragem catre Constanta, Mamaia, Litoral si Delta Dunarii.”, a precizat Corina Martin, președinte FAPT.
Turkish Airlines a oferit gratuit cele zece bilete de avion pentru agenții de turism din Turcia.