DREPT LA REPLICĂ Aplicația prin care se poate parca în Constanța nu a funcționat, marți dimineață

Mesajele trimise pentru parcare, prin aplicație, au primit răspuns de-abia după aproape o oră

Aplicația prin care se poate parca în Constanța a nu a funcționat, marți dimineață.

Mai mulți constănțeni care și-au lăsat mașinile în locurile cu plată au remarcat că au folosit aplicația „Constanța parking”, dar că aceasta pur și simplu nu funcționa.

SMS-urile se trimiteau, dar nu se primea nicio confirmare.

În acesta condiții, practic, nu se putea face dovada plății. În Constanța nu se poate plăti decât cu aplicație sau direct prin sms. Există un singur loc, în fața tribunalului, unde este montat și un automat unde se poate achita cu fise.

Mesajele trimise pentru parcare, prin aplicație, au primit răspuns de-abia după aproape o oră, după cum se observă în imaginea atașată.

Am sunat la numărul de contact din aplicație și am semnalat problema.

Constanța Parking înlocuiește vechea aplicație, T-Park. Recenziile nu sunt deloc bune. Pe magazinul Apple are nota 2.7 din 5, iar pe Google are puțin mai mult, 2,8.

UPDATE Astăzi, 15 mai, am primit un drept la replică pe care îl prezentăm în întregime mai jos:

„Ca urmare a articolului dumneavoastra publicat pe 14.05.2019, care semnaleaza unele probleme de functionare ale aplicatiei Constanta Parking, dorim sa prezentam pozitia oficiala a companiei noastre.

In prezent, in municipiul Constanta, plata parcarii se realizeaza prin intermediul aplicatiei Constanta Parking care include doua modalitati de plata inglobate, sms-ul si cardul bancar. In cursul zilei de 14.05.2019, utilizatorii care au ales sa faca plata prin sms, au primit confirmarea cu o intarziere de aproximativ o ora din cauza aglomerarii conexiunilor cu operatorii de telefonie mobila, insa situatia a fost rapid remediata.

Referitor la cea de a doua modalitate de plata din aplicatie, cu cardul, aceasta a fost perfect functionala, iar confirmarea se primeste instant, reprezentand o alternativa a platii parcarii cu sms.

Modalitatea de plata prin SMS se bazeaza pe o tehnologie de peste 20 de ani, relativ lenta, iar din cauza acestor limitari pot aparea intarzieri in procesarea SMS-urilor, in perioadele aglomerate.

Din acest motiv, cele mai noi aplicatii de mobilitate, atat din Romania, cat si din lume – aplicatii de taxi, inchiriere de biciclete sau trotinete, transport in comun, folosesc cardul bancar inrolat ca modalitate de plata.

Compania noastra depune toate eforturile pentru a oferi atat constantenilor, cat si celorlalti cetateni, o aplicatie adaptata continuu ultimelor tendinte si tehnologii specifice unui oras modern de tip smart city.”

2 comments

  • Eu foloseam inca TPARK si a mers si marti fara probleme!

  • constanteanu trist

    Foarte tare firma asta cu “sms invechit” / “ho! nu va mai inghesuiti sa platiti ca ne blocati serverașu”, cum de nu și-au dat seama Orange și Vodafone cât sunt de anacronici? Scuza cu SMS invechit si lent e tristă rău, adică în alte jdemii de locuri e mai rapid? Ne-a trebuit sa schimbam ceva ce mergea cu ceva “de mare viitor”. Saptamana viitoare baga crypto că și cardul e cam învechit deja. Cum or fi reusit sa ia totusi nota 2 la aplicații?? Primarele o fi mândru de toată trebușoara sau el nu plătește parcare?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.