Aproape toți funcționarii Primăriei Constanța intră în mini vacanță. Cine lucrează totuși

Primăria Municipiului Constanța anunță că zilele de miercuri, 15 august, joi, 16 august, și vineri, 17 august 2018, sunt declarate libere conform prevederilor art. 139 alin. 1 din Legea nr. 53/2003 Codul muncii și art. 1 din Hotărârea de Guvern nr. 595/07.08.2018, iar programul de lucru va fi reluat luni, 20 august 2018.

Excepție
vor face Direcția Locală de Evidență Persoane și Serviciul
Gestionare Cimitire.

Direcția Locală de Evidență Persoane din cadrul Primăriei Municipiului Constanța va avea program normal de lucru cu publicul în zilele de 16 și 17 august, astfel:


Angajații Serviciului Evidență Persoane vor primi cereri pentru
eliberarea actelor de identitate joi, 16 august, în intervalul orar
12:30 – 18:30 și vineri, 17 august, între orele 08:30 – 14:30,
iar ghișeul de restituiri va funcționa în ziua de joi, 16 august,
între orele 09:30 – 12:30 și 15:30 – 18:30, iar vineri, 17 august,
între orele 8:30 și 16:30.


Serviciul Stare Civilă va funcționa, de asemenea, în program
normal joi, 16 august, între orele 08:30 – 18:30, vineri, 17
august, între orele 08:30 – 16:30;

– La Biroul Decese se va lucra inclusiv în zilele de miercuri, 15 august, și sâmbătă, 18 august, în intervalul orar 09:00- 13:00.

Programul Serviciului Gestionare Cimitire cu sediile pe str. Bărăgan nr. 2-4 şi în incinta cimitirului Municipal, din strada Baba Novac nr. 194, pentru perioada menționată va fi următorul:

  • miercuri, 15 august: 09:30 – 13:30;
  • joi: 08:30 – 18:30;
  • vineri: 08:30-16:30;
  • sâmbătă: 09:30-13:30.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.