Ce diferențe sunt între șefii porturilor Constanța și Rotterdam

Mihai Teodorescu (stânga) și Boudewijn Siemons. Fotografiile sunt descărcate de pe site-urile porturilor Constanța și Rotterdam. Diferențele pleacă de la expresia facială și îmbrăcăminte. Românul are o expresie serioasă și este îmbrăcat mai casual, fără cravată, olandezul zâmbește și are ținută business. La data realizării fotografiei, Mihai Teodorescu era director executiv, nu general, în timp ce Boudewijn Siemons fusese numit CEO

Pe 9 februarie, Ministerul Transporturilor a numit un nou director general pentru Compania Națională Administrația Porturilor Maritime. Portul Constanța este condus acum de Mihai Teodorescu.

Cu câteva zile înainte, în Portul Rotterdam din Olanda a fost numit un nou CEO, Boudewijn Siemons.

Pentru că în spațiul public se compară deseori aceste porturi, acuzându-se, de multe ori, că olandezii vor să cumpere portul Constanța sau să îl țină subdezvoltat, deși specialiștii afirmă că lucrurile nu stau așa, am realizat o comparația a CV-urilor celor doi șefi.

Boudewijn Siemons

Boudewijn Siemons fusese numit CEO intermediat pe 15 iulie 2023. De profesie este inginer mecanic. Potrivit site-ului oficial al portului, acesta a ocupat funcția de COO (Chief Operating Officer) la Autoritatea Portului Rotterdam începând din octombrie 2020. Înainte de aceasta, a fost președinte al diviziei Americas a Royal Vopak. De asemenea, a lucrat în poziții de conducere în cadrul acestei companii în Europa, Orientul Mijlociu și Statele Unite.

Royal Vopak este o companie olandeză independentă specializată în furnizarea de servicii de depozitare și manipulare a lichidelor chimice și petroliere. Compania operează terminale de depozitare la nivel global și oferă o gamă variată de servicii, inclusiv stocarea, amestecarea, îmbutelierea și transportul lichidelor. Are circa 5.700 de angajați și venituri anuale de circa 1,4 miliarde euro.

Între 1998 și 2006, Siemons a avut diverse poziții de conducere la Royal VolkerWessels. VolkerWessels este o companie olandeză de construcții și inginerie cu operațiuni la nivel internațional. Este una dintre cele mai mari firme de construcții din Țările de Jos. Compania este implicată în diverse aspecte ale industriei construcțiilor, inclusiv infrastructură, dezvoltare imobiliară și proiecte energetice. Veniturile depășesc 6 miliarde de euro pe an.

Cariera sa a început în 1987 la Marina Regală a Olandei, unde a lucrat până în 1998.

A studiat la Colegiul Naval Regal, o academie militată din Olanda, fondat în 1815, dar care există, sub diverse forme, din anul 1488. A mai studiat la Universitatea de Tehnologie Delft, cea mai mare universitate publică neerlandeză, fondate în 8 ianuarie 1842 de Willem al II-lea al Țărilor de Jos.

Iată alte funcții pe care le-a ocupat: • Membru al Consiliului Executiv al VNO-NCW • Membru al Consiliului Consultativ al Fondului de Donații Deltaport • Președinte al Organizației Comerciale a Porturilor Maritime • Membru al Consiliului Top Sector Logistics • Membru al Consiliului Consultativ al Muzeului Maritim Rotterdam • Membru al Consiliului Executiv al Consiliului Economic Zuid-Holland • Membru al Consiliului Țării Maritime a Țărilor de Jos (NML) • Membru al Consiliului Next Generation Infrastructures (NGinfra) • Membru al Consiliului Netherlands Distribution Country (NDL).

Recomandare: Cifrele care arată că olandezii nu prea au ce face cu Portul Constanța

Mihai Teodorescu

Mihai Teodorescu, potrivit CV-ului postat pe site-ul APMC, a absolvit Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară, una din cele mai vechi și mai mari instituții de învățământ superior din România, înființat în 1852. Termină aici Facultatea de Management, Inginerie Economică în Agricultură și Dezvoltare Rurală, disciplina Marketing și Management Turistic. A obținut în 2009 și brevetul de turism „Manager în Activitatea de Turism” de la Ministerul Turismului și a urmat un curs de perfecționare în turism la Ministerul Muncii, Familiei și Egalității de Șanse. Între octombrie 2009 și iulie 2011 obține diploma de inginer manager de la Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară, după ce finalizează masterul în Management Agroturistic și Alimentație Publică. Urmează în 2013 Institutul Național de Administrare, specializarea Diplomație în Administrația Publică. Mai face două master-uri, unul de Drept Internațional și Intern în Afaceri și unul de Management Financiar Bancar, ambele la Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir, o universitate privată înființată în 1990.

Recomandare: Mihai Daraban, CCIR: „Marea Neagră este ca buzunarul mic de la blugi”

Primul job din CV este ca Sales Manager la o agenție media, Art Focus Studio, între mai 2006 și septembrie 2009. Între octombrie 2009 și mai 2012 este Manager Corporate Department la agenția de turism Paralela 45. Între mai 2012 și 2016 este șef birou controlori la Regia Autonomă de Transport București. Între ianuarie 2017 și septembrie 2018 este director comercial al RATB. Iulie 2019 – septembrie 2020 îl prinde ca președinte al Consiliului de Administrație la Compania Municipală Eco Igienizare București SA, care prestează servicii de deratizare, dezinsecție și dezinfecție. A fost și director executiv la Metrorex din 2018 până în 2022, când ajunge la Administrația Porturilor Maritime Constanța.

Recomandări:

Portul Constanța avea 6 directori în vară. Acum a ajuns la 10

Președintele CCIR, Mihai Daraban, a criticat dur profitul record realizat de Administrația Porturilor Maritime Constanța VIDEO

De ce nu este portul Constanța buricul pământului VIDEO


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News sau canalul de WhatsApp.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

19 comentarii la “Ce diferențe sunt între șefii porturilor Constanța și Rotterdam

  1. Felicitari pentru excelenta analiza ! Se poate completa cu enorma diferenta dintre un agronom specialist in dezvoltarea rurala (a porturilor ?) si un ofiter al Academiei Navale Regale cunoscator a ceeace inseamna vapoarele si locurile unde se pot parca si opera( adica porturile )….

  2. Diferente intre cei doi sunt multe. Una dintre ele si foarte importanta doar dupa ce privesti poza este ca olandezul are peste 50 de ani. Poate chiar si peste 55 de ani iar românul este prea tanar pentru functia asta. Probabil are pana in 40 de ani. Cel mult 43 de ani.
    Si asta tine de educatia noastra de zi cu zi si profesionala de a pune in functii de conducere persoane tinere, fara experienta.

  3. Părerea mea e numit politic nu are treaba cu competenta vad ca a făcut 100 maștere pe lângă, mult succes dacă este bun, dar ma indoiesc

  4. Un neisprăvit, oportunist prinzând funcții cu ceva bani dar mult prea diverse fata de știință și ingineria necesară conducerii unui colos portuar. Nepot de politician.

  5. Mai bine numeau un popă la ANR ca să țină si niste slujbe să piară dracii si mafia din port

    1. Ce treaba are sula cu prefectura.Asta si a luat master sau diplomele la facultati private cu cascaval.sef de controlori ratb etc.un valet ous politic si atat.De aia suntem unde suntem…Vai de noi

      1. Idiocrati ridicați în rang și funcții de tătuci lor,grindeni,ciolaci,cici și alte nulităti care ne vor numai …….vai mama noastră.

  6. Nu cred ca este vina lui,fiind propulsat politic,vina este a partidului…Dar ,impotenti fizic vorbind,ocupand posturi de conducere…sunt analfabeti functionali!

  7. Omul e nepotrivit pe funcția respectiva. De aceea nu avem o direcție bună în dezvoltare, pentru că în funcții de conducere, persoanele sunt numite politic și nu după capacități și competențe.

  8. Acesta este PRIMUL PAS(mic,dar sigur, vorba unuia care stă cocoțat în fruntea României) ca Boudewijn Simeons să ajungă CEO și al Portului CONSTANȚA .
    SE LUCREAZĂ CU TEMEI LA DISTRUGEREA ROMANIEI !

  9. Gata domne trebuie sa ne trezim , in acest fel un zugrav o sa ajunga sa faca operatii pe creier si un gropar o sa ajunga sa faca avioane , asta daca nu cumva se intampla dejea . ROMANIA TREZESTETE !!!! Doar un partid ca AUR va mai face bine 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

  10. Mai este ceva de spus!!!? Toti pilosii intra in posturi de conducere, dar nici nu au habar ce au de facut!
    Vai de noi!!!

  11. Analiza asta exprima teribil de bine diferenta dintre civilizatie si gardul Europei ceea ce este din punct de vedere geo-politic Romania azi…institutii care nu functioneaza,oameni incompetenti depasiti de vremuri si evenimente

  12. Poate ca, până la urmă nu ar fi chiar atat de râu „vârsta”, dar, pregatirea „in orice altceva in afara uneia care să-l califice pentru a conduce un port cum este Constanța , este eroare uriașă, dar pentru politicienii români pe care nu-i doare nici in fund dacă Romania se duce de râpă, nu contează. A avea si pregătire si experiență pentru a conduce un port cum este Constanța însă, ei bine, omul care le are pe astea, este calificatul perfect. In Romania insa, „geamandurilor politice eșuate” adevărate pietre de moară de gâtul țării, panglicari inutili, politicieni de „2 bani”, aranjamentele dubioase și protejații lor – identici lor – sunt adevăratele „cangrene” de care românii, dacă vor într-adevăr „o țară că afară”, trebuie sa scape. Nu au ce căuta la vot pentru asemenea balasturi umane politice inutile pentru nevoule țării. Democratia de care tot vorbesc, a ajuns o himeră inutilă.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Spitalul Județean Constanța angajează infirmiere, brancardieri, îngrijitoare

lun feb. 12 , 2024
Spitalul Clinic Județean de Urgența „Sfăntul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs urmatoarele posturi vacante: INFIRMIERESecția Clinică Cardiologie – 1 postSecția Clinică Neurologie – 1 postSecția Clinică Chirurgie Plastică – 2 posturiSecția Clinică Obstetrică Ginecologie I – 1 postSecția Clinică Obstetrică Ginecologie II – 1 postSectia Neonatologie – 1 postSecția […]

V-ar putea interesa și: