Ce spune Anca Nedea Pavel, director executiv OPMC, despre controalele Protecției Consumatorilor

Anca Nedea Pavel
Anca Nedea Pavel, director executiv Organizația Patronală Mamaia – Constanța (foto: Constanța 100%)

Anca Pavel Nedea, director executiv al Organizației Patronale Mamaia-Constanța, a vorbit, în emisiunea „Realitatea locală”, difuzată de Dobrogea TV, despre controalele realizate în ultimele luni de către Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța, condus de Horia Constantinescu.

„Organizația Patronală Mamaia a avut întotdeauna un dialog deschis cu Protecția Consumatorilor. Am spus-o foarte clar, de la președinte, la vicepreședinte și membri: atât timp cât aceste controale urmăresc îmbunătățirea calității serviciilor, este bine și este normal să fie făcute. Noi, membrii organizației, nu avem nimic de ascuns. Ne dorim o competiție corectă. Altfel, vinzi pe nimic mâncare sau tot felul de chestii pe la toate văgăunele, unde se îmbolnăvesc oamenii, sau pe stradă, fără să ai autorizații, certificate de proveniență, etc. Acest lucru îl poate face oricine. Nu e concurență loială pentru noi. În cele din urmă, prioritatea noastră o reprezintă clientul final. Dacă este în interesul clientului final, e normal. Acesta este rolul Protecției Consumatorilor”, a precizat Anca Nedea Pavel.

Puteți urmări întreaga emisiune mai jos.


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News sau canalul de WhatsApp.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

Un comentariu la “Ce spune Anca Nedea Pavel, director executiv OPMC, despre controalele Protecției Consumatorilor

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Un nou hotel de patru stele în Mamaia

mar apr. 24 , 2018
Un nou hotel de patru stele a fost deschis în stațiunea Mamaia. Este vorba despre Nyota Hotel & Conference Center, cu o capacitate de 73 de spaţii de cazare, a fost deschis sâmbătă în staţiunea Mamaia, în urma unei investiţii de 7 mi­lioane de euro, potrivit oficialilor hotelului. „Acesta este […]
noya hotel

V-ar putea interesa și: