Ce spune Anca Nedea Pavel, director executiv OPMC, despre controalele Protecției Consumatorilor

Anca Nedea Pavel

Anca Nedea Pavel, director executiv Organizația Patronală Mamaia – Constanța (foto: Constanța 100%)

Anca Pavel Nedea, director executiv al Organizației Patronale Mamaia-Constanța, a vorbit, în emisiunea „Realitatea locală”, difuzată de Dobrogea TV, despre controalele realizate în ultimele luni de către Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța, condus de Horia Constantinescu.

„Organizația Patronală Mamaia a avut întotdeauna un dialog deschis cu Protecția Consumatorilor. Am spus-o foarte clar, de la președinte, la vicepreședinte și membri: atât timp cât aceste controale urmăresc îmbunătățirea calității serviciilor, este bine și este normal să fie făcute. Noi, membrii organizației, nu avem nimic de ascuns. Ne dorim o competiție corectă. Altfel, vinzi pe nimic mâncare sau tot felul de chestii pe la toate văgăunele, unde se îmbolnăvesc oamenii, sau pe stradă, fără să ai autorizații, certificate de proveniență, etc. Acest lucru îl poate face oricine. Nu e concurență loială pentru noi. În cele din urmă, prioritatea noastră o reprezintă clientul final. Dacă este în interesul clientului final, e normal. Acesta este rolul Protecției Consumatorilor”, a precizat Anca Nedea Pavel.

Puteți urmări întreaga emisiune mai jos.

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.