Cei mai „excentrici” turiști de pe litoral: sună la agenție să ceară prosoape, fac grătare pe balcon

Ionut Nedea LitoralulRomanesc.ro
Ionuț Nedea, CEO LitoralulRomanesc.ro, in platoul Dobrogea TV

Printre sutele de mii de turiști care vin pe litoral sunt și unii care se comportă mai excentric sau ciudat. Unii dintre ei, de pildă, nu înțeleg care este rolul agenției de turism și al hotelului.

„În timpul sejurului avem turiști care ne sună pe noi să ne spună că au nevoie de prosoape. Îi întrebăm dacă au vorbit deja la recepție. Dacă nu au vorbit, îi îndrumăm să o facă. Dacă nu, vorbim noi. Au fost mai multe cazuri când am sunat noi, pentru că e mai simplu. Operatorul nostru, în timp ce e la telefon cu turistul, îl pune pe hold și sună imediat la hotel, ca să-i și spună turistului că a rezolvat problema. Durează un minut”, a declarat Ionuț Nedea, CEO LitoralulRomanesc.ro, cel mai mare tour-operator de pe litoral, în timpul emisiunii Realitatea Locală, difuzată de Dobrogea TV (emisiunea poate fi văzută la finalul articolului).

Acesta a precizat că, în perioada epidemiei, s-au primit mai multe cereri deosebite. De exemplu, foarte multă lume a cerut garanții că nu se îmbolnăvește, fără să înțeleagă, evident, care este rolul tour-operatorului.

„Au fost situații în care ni s-a cerut să garantăm că nu vor fi trași la răspundere dacă nu poartă mască”, a precizat Ionuț Nedea.

Sunt însă și cazuri în care turiștii sună, de exemplu, să spună că ceaiul sau cafea nu sunt îndeajuns de calde. Unele reclamații sunt adevărate, altele nu, dar toate sunt verificate, indiferente de absurditatea aparentă a problemei.

Printre cerințele frumoase se numără cele în care un domn cere petale de trandafiri în cameră pentru a o cere în căsătorie pe iubita lui.

Există însă și cazuri în care hotelierii sunt nemulțumiți de comportamentul turiștilor.

„Se confruntă cu tot felul de situații. Sunt turiști care încearcă să profite de anumite situații, să ceară compensații nejustificate, să încerce să-și anuleze vacanța când plouă afară sau în timp ce e la sejur. De multe ori încearcă să pună în conflict agenția cu hotelul. Aceste probleme nu depășesc însă 2% din volumele totale. Sunt puține și toate sunt gestionabile”, spune CEO-ul LitoralulRomânesc.ro.

Au mai fost situații în care s-au făcut grătare pe balcon sau în care turiștii și-au adus buteliile în cameră sau în care cineva s-a dus la pescuit și a făcut grătar pe balcon cu peștele e care l-a prins.

Dincolo de probleme, un lucru este îmbucurător: gradul de satisfacție al turiștilor a crescut constant.

„În ultimii s-a îmbunătățit foarte mult abordarea pe care o au partenerii noștri hotelieri în ceea ce privește calitatea serviciului turistic. Am constatat o creștere constantă a gradului de satisfacție. În fiecare an măsurăm, la cei 200.000 de turiști pe care îi avem, gradul de satisfacție. Pentru prima oară, acum doi ani de zile, a sărite de 50%, iar la nivelul anului trecut a ajuns la 58%, ceea ce este bine”, a declarat Ionuț Nedea, CEO LitoralulRomanesc.ro, cel mai mare tour-operator de pe litoral.


Dacă v-a plăcut acest articol, puteți urmări Constanța 100% pe Facebook printr-un Like mai jos:
energia residence
Constanta-financiara-sigla-jpg

Leave a Reply

Your email address will not be published.