Industria auto mondială este din nou surprinsă de ambițiile Chinei, grație lansării noului model hibrid Plug-in (PHEV) al producătorului Chery.
Fulwin A8L, un sedan de clasă D, redefinește standardele printr-o combinație imbatabilă de autonomie, performanță și accesibilitate, oferind specificații de top la un preț comparabil cu cel al unui Dacia Logan.
Autonomie record: 2.369 km cu un singur „plin”
Cea mai impresionantă performanță a lui Fulwin A8L este autonomia de 2.369,9 km, obținută prin combinarea unui rezervor plin de benzină cu o baterie complet încărcată. Această realizare revoluționează percepția despre capacitățile unui PHEV și face din model un lider incontestabil în industrie.
Preț imbatabil: doar 15.100 de dolari
Cu un preț de pornire de 15.100 de dolari (sub 15.000 de euro), Fulwin A8L devine cel mai accesibil automobil hibrid Plug-in, oferind o valoare excelentă pentru performanțele și tehnologiile integrate. Versiunile premium, cu o baterie mai mare și autonomie extinsă, încep de la 17.850 de dolari.
Performanțe electrice de top
Cu o autonomie exclusiv electrică de 145 km și un timp de încărcare de doar 19 minute pentru bateria de 18,67 kWh, Fulwin A8L devine o opțiune ideală pentru deplasările urbane și pe distanțe lungi. În plus, bateria mai mică, de 9,53 kWh, oferă o autonomie electrică de 70 km.
Dimensiuni și putere impresionantă
Fulwin A8L se poziționează în clasa D, având dimensiuni similare cu VW Passat:
- Lungime: 4,79 metri
- Lățime: 1,84 metri
- Ampatament: 2,79 metri
Motorul termic este disponibil în două versiuni: aspirat de 75 kW și turbo de 115 kW, completat de un motor electric de 150 kW. Împreună, sistemul oferă o putere totală de 225 kW și 435 Nm, accelerând de la 0 la 100 km/h în doar 3,4 secunde. Viteza maximă atinge 205 km/h.
Producătorul declară un consum combinat de aproximativ 4 litri/100 km, confirmând poziționarea modelului ca un vehicul economic și ecologic.
Preț de catalog la asta „începând” cu 19800 dolari pe site-ul lor oficial. Mai adaugi ceva opționale ajungi la 23 mii. Plus taxele de UE și ajungi la 30 mii. Un Logan începe la 10 mii. Despre ce vorbim aici? Terminați cu dezinformarea