Chițac, Cocargeanu, Rusu, Ovanesian et. co., competiție de PR pe persoană fizică. Primăria Constanța, un mijloc, nu un scop

De foarte mulți ani, Primăria Constanța are o problemă. Are mai multe, de fapt, dar acum ne referim la una singură: comunicare. Nu știe, nu poate sau nu vrea să comunice. O recunoștea și fostul primar, Decebal Făgădău, care promitea niscaiva soluții. Nu le-a văzut nimeni.

Echipa Chițac a dus non-comunicarea la rang de artă. În actuala administrație, fiecare spune ce vrea, când vrea, cui vrea, dar numai ce trebuie, nu.

Vergil Chițac, Florin Cocargeanu, Ionuț Rusu, Felicia Ovanesian, ca să ne oprim numai la câteva exemple, sunt îndrăgostiți de Facebook. Dacă vreți să știți ce vrea conducerea primăriei să știți că se întâmplă în oraș, stați cu ochii pe paginile lor de Facebook. Acolo veți vedea anunțuri, comentarii, păreri, etc. Toți, cu excepția Feliciei Ovanesian, au pagini publice. În cazul city-managerului F. Ovanesian, e mai greu. N-au acces la informații decât prietenii ei de pe Facebook. Mai nou, în cursă a intrat și Teo Hira, directorul RAEDPP.

Departamentul de comunicare al primăriei are rolul – ingrat – de a prelua, a doua zi, ce scriu pe Facebook șefii din primărie sau regii, și a de reposta sau trimite comunicate de presă cu aceste informații. Deși expresia „comunicat de presă” nu se aplică în acest caz.

Primăria ar trebui să-și schimbe sloganul de comunicare. „La noi astăzi puteți citi ce au spus alții ieri.”

jurnalism

Cum spunea, ni se servește pe tavă numai ce vor respectivii domni/doamnă. Numirea în funcție a unui city manager, de pildă, n-a fost o informație pe care conducătorii orașului au considerat că e necesar să o aflăm. Sau cu ce se ocupă. Pentru asta există, însă, presă. Ați putut afla în exclusivitate, citind Constanța 100%, și care sunt îndatoririle city-managerului, obiectivele, dar și cu cât o plătim.

Conducătorii acestui oraș acționează de parcă ar fi într-o competiție de PR unul cu celălalt, fiecare vrea să tragă spuza pe turta sa. Par să fi uitat că scopul este comun: de a scoate orașul din marasmul în care se află. Oricare dintre ei va dori să candideze peste 4 ani, oamenii îl vor judeca în mod colectiv, nu individual. Și, dincolo de toate acestea, orașul chiar merită ceva mai bun. Constanța altfel, nu la fel.

Vă recomandăm și:

Cazul Răsuri. Decizie aberantă a consilierilor locali din Constanța

Garajele care l-au învins pe Făgădău. Va pierde bătălia și echipa Chițac – Ovanesian?

Felicia Ovanesian și boschetarii. Aceasta nu este o știre

Scrisoare deschisă către parlamentarii PLUS USR: „Când o să mai moară oameni cu zile în spitalele supraaglomerate și vechi din Constanța, veți avea și voi sânge pe mâini”

Primarul Chițac se dezice de candidatul Chițac. Paradoxul panourilor

Dacă vreți să fiți la curent cu știrile din județul Constanța, ne puteți urmări și pe Facebook:
energia residence
Constanta-financiara-sigla-jpg

Leave a Reply

Your email address will not be published.