Clasamentul partidelor și politicienilor constănțeni care cheltuie cel mai mult pentru promovare pe Facebook

primaria constanta facebook

Din ce în ce mai mulți politicieni sunt atenția la social-media, în general, și la Facebook, în special. Unii dintre ei folosesc rețeaua de socializare pentru a-și face cunoscute punctele de vedere. Și, pentru a avea un impact cât mai mare, promovează postările.

Constanța 100% a realizat un clasament al banilor plătiți pentru promovare de către candidații cunoscuți la Primăria Constanța și Consiliul Județean, dar și de către partidele cele mai importante din județ.

O observație. În unele cazuri, este posibil ca politicienii să fie promovați de asociații pe care le conduc sau care îi reprezintă. Vă prezentăm și cheltuielile realizate de Primăria Constanța, care prezintă inclusiv acțiuni ale primarului, pentru a nu fi acuzați că omitem acest lucru.

Pe primul loc în clasament se situează Partidul Uniunea Salvați România, care a cheltuit 46.326 de lei pentru reclamă pe Facebook în perioada martie 2019 – 18 iunie 2020.

Locul al doilea este ocupat de Horia Constantinescu. Acesta a investit, în aceeași perioadă, 30.842 de lei. În cazul său, campania de promovare a început anul acesta.

Primăria Constanța a investit 21.175 lei, cu precizare că nu vorbim despre campanie electorală pentru primar, ci despre prezentarea activităților instituției.

PNL Constanța a investit 16.275 de lei, iar Nicoleta Ploscaru, cu 14.218 lei.

Mai multe exemple puteți vedea mai jos.

Încă o precizare: unii dintre candidați au intrat relativ târziu în lupta pe social media. Veți vedea și conturi create în anul acesta, dovadă că respectivii au ignorat acest aspect mult timp.