Cum și-a făcut CELCO reclamă, pe tema campaniei de vaccinare împotriva coronavirusului, cu 5010 de lei

Sigla companiei CELCO ocupă cel mai mare spațiu pe vestele purtate de Cristina Schipor, director DSP Constanța, Andrei Baciu, secretar de stat în Ministerul Sănătății, Constantin Dina, șeful Corpului de Control din Ministerul Sănătății. Foto: Facebook
Sigla companiei CELCO ocupă cel mai mare spațiu pe vestele purtate de Cristina Schipor, director DSP Constanța, Andrei Baciu, secretar de stat în Ministerul Sănătății, Constantin Dina, consilier personal al președintelui Comisiei de Sănătate din Camera Deputaților. Foto: Facebook

Toți au purtat veste inscripționate. Inclusiv un secretat de stat în Ministerul Sănătății. Veste galbene, culoarea care iese cel mai bine în evidență. Pe ele stătea la loc de cinste sigla unui grup de firme foarte puternic din Constanța, care se ocupă de construcții, dar și de imobiliare. Construiește blocul dintre case din zona Trocadero. Blocurile, de fapt, pentru că sunt două.

S-a întâmplat la evenimentul „Împreună învingem pandemia”, organizat acum câteva zile în Constanța. Au participat, cum spuneam, secretarul de stat în Ministerul Sănătății, Andrei Baciu, prefectul județului Constanța, Silviu Coșa, directorul DSP Constanța, Cristina Schipor, și mulți alții. A fost promovat și pe pagina de Facebook „Ro Vaccinare”, pagină oficială în subordine Guvernului României, care are peste 112.000 de urmăritori.

Am întrebat responsabilii DSP cum s-a ajuns la o colaborare cu această firmă, mai exact de la cine a pornit ideea. Nu am primit răspuns. Am solicitat apoi, în baza Legii 544, o copie după contractul de sponsorizare, care ne-a fost pusă la dispoziție.

Contractul de sponsorizare a fost încheiat pe 7 mai, cu două zile înainte de eveniment. Obiectul contractului a fost „punerea la dispoziție a materialelor necesare susținerii activității medicale în campania de vaccinare împotriva virusului Covid-19”. Este vorba însă despre materiale de promovare, nu medicale. Mai exact:

  • 100 de veste de semnalizare L + XL „Împreună învingem pandemia”
  • 5.000 de fluturași A5 de informare „Împreună învingem pandemia”
  • 31 de bucăți de steaguri afișare „Împreună învingem pandemia”.

Valoarea totală a produselor se ridică, potrivit contractului, la 5010 lei fără TVA. Jumătate din bani au fost cheltuiți pentru personalizarea vestelor (2.500 de lei). Vestele au costat 800 de lei, steagurile – 310 lei, fluturașii – 1400 lei.

CELCO a sponsorizat și partide politice. Anul trecut a oferit 200.000 de lei USR.

Potrivit Confidas.ro, CELCO SA a avut în anul trecut o cifră de afaceri de 168.228.127 lei și un profit net de 48.435.106 lei.

Acționari sunt Dușu Ion – 41,47%, Dușu Niculae – 41,74%, Complex Condor SA – 13,44% și acționari persoane fizice – 3,07%.

Vă recomandăm și:

Stelian Ion: „Chițăim după 200.000 de lei, ne milogim de unii și alții să obținem suma asta”. Este fix suma donată de Celco partidului

Dacă v-a plăcut acest articol, puteți urmări Constanța 100% pe Facebook printr-un Like mai jos:
energia residence
Constanta-financiara-sigla-jpg

Un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.