FOTO VIDEO Care este stadiul ranfluării navei Queen Hind

Operațiunea de ranfluare a navei Queen Hind a continuat în weekend.

Alin Vintilă, reprezentantul Grup Servicii Petroliere, spune că GSP 1 a fost debalastat în bordul dinspre epavă pentru a îndeplini rolul de flotor. De asemenea, GSP Bigfoot2 la fel, a fost ridicat de pe fundul acvatoriului.

„Cârligul secundar al macaralei GSP Neptun a fost deconectat de la epavă. Acum macaraua se îndepărtează foarte încet de epavă pentru a face loc barjei BF2. Tensiunea în cablul principal care a rămas legat de epavă este de circa 200 tone forță, semn că epava este stabilă pe poziție și nu mai trage să se răstoarne”, spune Alin Vintilă.

După ajungerea pe poziția adecvată, macaraua se va balasta ca să aibă o poziție stabilă cand va fi decuplată de la vinciurile BF2. Macaraua va prelua întreaga sarcină și cablurile dintre epavă și barja BF2 vor decuplate, apoi se va face manevra cu BF2 de aducere lângă epavă.

Navele implicate sunt GSP Neptun macara, GSP Bigfoot 2 barja sem.isubmersibila, GSP Granit macara, GSP01 barja pe post de flotor.

Nava Queen Hind a eșuat în Portul Midia în toamna anului trecut, cu cel puțin 14.600 de oi la bord.


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News sau canalul de WhatsApp.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

O cursă Tarom pe ruta Franța - România s-a întors din drum din cauza unei șoarece

Dum feb. 23 , 2020
Cursa TAROM/Air France RO9382/AF5048 din data de astăzi, 23.02.2020, Paris Charles de Gaulle – București Henri Coandă, s-a întors din rulaj din cauza unui șoarece descoperit la bordul aeronavei. „Căpitanul a luat această decizie pentru siguranța pasagerilor și a zborului, evitând astfel orice risc, oricât de mic ar fi acesta.”, […]
tarom constanta iasi

V-ar putea interesa și: