Pe nava eșuată în Portul Midia, Queen Hind, s-au descoperit punți suplimentare, construite în mod special pentru a încărca mai multe oi.
Oficial, la bord erau 14.600 de animale, dar punțile suplimentare sunt dovada că încărcătura era de fapt mai mare. Acesta poate fi și motivul eșuării.
Pozele de mai jos, realizate de către compania care se ocupă de ranfluare, Grup Servici Petroliere, au orientarea actuală a epavei. Adică punțile sunt pe verticală, iar punțile suplimentare sunt cele din panouri aflate în mijlocul imaginii.

„O posibilă explicație ar fi că înălțimea oilor le-a permis să împartă în două o punte principală.”, spune Alin Vintilă, reprezentantul GSP.


Verticalizarea navei s-a oprit după ce, din cauza greutății suplimentare, puntea s-a rupt. Din motive de siguranță, operațiunea a fost abandonată. Iată momentul când s-a întâmplat acest lucru.
Vă recomandăm și:
VIDEO Gabriel Comănescu explică ce s-a întâmplat azi la nava eșuată în Portul Midia
Ce informație eronata… 😅 Sunteți ca tante Aneta, Zoie și Lena a lui Alexandru Kiritescu. Nu aveți informații despre Ingineria construcțiilor de nave… nu știți nik… Va faceți de ras alături de oamenii lui Comanescu… care salvează rusinik cu presupusul…