Magazinele Enel din județele Constanța, Tulcea, Călărași și Ialomița vor fi închise între 30 noiembrie și 2 decembrie

Magazinele Enel din judeţele Constanța, Tulcea, Călărași și Ialomița vor fi închise miercuri, 30 noiembrie, joi, 1 decembrie, zile libere legale, respectiv vineri, 2 decembrie. Serviciul de call center va fi disponibil în intervalul 30 noiembrie – 1 decembrie numai pentru informații în sistem automat precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.

În celelalte zile, magazinele Enel vor funcţiona după programul obişnuit: de luni până vineri, între 8:00 –  16:00.

Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale și nu necesită deplasarea în magazinele Enel. De aceea, recomandăm clienților să folosească în continuare opțiunile digitale de comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online.

Astfel, clienții au la dispoziție două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.

Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, pe lângă secțiunea Index din cadrul aplicației MyEnel, clienții pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numărul de telefon gratuit  0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977.

Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid, Distrigaz Sud Rețele, Gaz Est, Gazmir , Premier Energy sau  Progaz P&D   (între 22 și 26 ale fiecărei luni). De asemenea, indexul pentru consumul de gaze naturale poate fi transmis și prin aplicația My Enel, dacă distribuitorul este una  dintre cele  șase companii menționate mai sus.

Pentru a intra în contact cu un consultant Enel, clienții pot utiliza următoarele numere de telefon: 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România) sau 0040.372.436.436 (număr apelabil din străinătate), în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00; Sâmbătă: 8:00 – 13:00. La aceste numere pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele.

Recomandare: Ce mesaj are ENEL pentru clienții săi după ce a anunțat că va pleca din România

Mai mult, clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicația MyEnel, în secțiunea Contractare Rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Campurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Constanța vrea să coopereze în domeniul economic, cultural, științific cu municipalități din Austria, țara care nu ne vrea în Schengen

lun nov. 28 , 2022
Ministrul austriac de Interne, Gerhard Karner, s-a pronunțat împotriva aderării României și Bulgariei la spațiul Schengen, deși Comisia Europeană dorește includerea lor. „Nu este momentul să votăm acum o extindere, dacă sistemul frontierelor externe nu funcționează”, a declarat Karner, pentru Kurier.at. Potrivit publicației din Austria, decizia împotrivirii ministrului pare a […]

V-ar putea interesa și: