Marian Crușoveanu: Documentația pentru Alternativa Techirghiol, transmisă către Agenția Națională pentru Achiziții Publice

CNAIR a transmis documentația necesară pentru contractul privind construcția Alternativei Techirghiol către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP), a anunțat Marian Crușoveanu, deputat PNL de Constanța.

După finalizarea procesului de achiziție, câștigătorul contractului va avea la dispoziție 12 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru finalizarea construcției acestui drum de mare viteză, care se întinde pe o lungime de 30,59 km.

În plus față de beneficiile rapide de conectivitate pe care le va aduce această nouă rută, considerăm esențial angajamentul pentru plantarea a 85 de hectare de perdele forestiere, care vor contribui la multiplele avantaje ale zonei noastre.

Iată câteva cifre despre drum:

  • 30,59 km lungime traseu
  • 2 benzi de circulație pe sens
  • 31 de structuri (poduri, pasaje, viaducte), inclusiv realizarea unui nou pod peste Canalul Dunăre – Marea Neagră
  • spații de servicii (stânga/dreapta)
  • 85 ha perdele forestiere
  • parcări (stânga/dreapta)
  • Centru de Întreținere și Coordonare
  • 5 noduri rutiere:
  1. Nod rutier Cumpăna (km 2+600)
  2. Nod rutier între Alternativa Techirghiol și drumul de legătură (km 5+960)
  3. Nod rutier conexiune între drumul de legătură și pasajul DN39A – DN39 (km 5+960)
  4. Nod rutier DN38 (km 11+000)
  5. Nod rutier 23 August (km 30+220).

Scopul realizării acestui drum de mare viteză constă în construcția unei legături noi și rapide între Autostrada de Centură a Constanței A4, din zona localității Cumpăna și comuna 23 August, la intersecția cu DN39B, scurtând astfel timpul de deplasare prin creșterea vitezei de călătorie.

Valoarea totală a proiectului este de 5,74 miliarde lei cu TVA, asigurată din fonduri externe nerambursabile, prin cadrul Programului Transport. Durata contractului va fi de 48 luni, din care 12 luni pentru etapa de proiectare și 36 luni pentru etapa de execuție.

Traseul traversează următoarele U.A.T.-uri ale județului Constanța: orașele Techirghiol și Eforie și comunele Cumpăna, Agigea, Topraisar, Tuzla și 23 August și se va desfășura pe amplasament nou, fără a folosi porțiuni de drum existente.

Acest proiect este cuprins în 𝗣𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺𝘂𝗹 𝗜𝗻𝘃𝗲𝘀𝘁𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹 𝟮𝟬𝟮𝟭-𝟮𝟬𝟯𝟬 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗱𝗲𝘇𝘃𝗼𝗹𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗻𝗳𝗿𝗮𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, elaborat și aprobat de guvernul liberal în perioada 2020-2021.

Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website. Comentariile la articole sunt moderate.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul următor

Japonezii au venit din nou în Portul Constanța. Acum 20 de ani, au avut o idee care ar fi putut schimba orașul, dar au fost ignorați

mie apr. 24 , 2024
Conducerea Portului Constanța a anunțat că Excelența Sa, Takashi Katae, ambasador extraordinar și plenipotențiar al Japoniei în România, însoțit de Hiroshi Kudo, șef al secției Economice, și Ryo Taniguchi, adviser, a făcut, luni, 22 aprilie, o vizită în Portul Constanța. Delegația japoneză, primită de directorul general al Companiei Naționale Administrația […]
portul constanta (1) Proiectul EALING