Migrarea business-urilor în online pe fondul pandemiei

Din cauza crizei provocate de pandemia de COVID-19, în acest an s-a observat tendința companiilor de a migra în online, ceea ce le-a crescut vizibilitatea pe piață, volumul de vânzări și competitivitatea. În prezent, există multe companii care au exploatat cu succes potențialul de productivitate oferit de tehnologiile digitale și au avut mult de câștigat. 

Experții consideră că dezvoltarea de noi produse și servicii, crearea de noi modele de afaceri prin tehnologii digitale, poate crește eficiența și competitivitatea afacerii. Companiile care sunt proactive digital pot face afaceri de 10 ori mai bune, comparativ cu cele care nu au curajul de a implementa tehnologii digitale.

Cum reușesc companiile să migreze în mediul online?

Ele folosesc tehnologia informației moderne în domeniul lor și fac transformările necesare pentru ca business-ul să aibă succes, în conformitate cu strategia adoptată. Antreprenorii folosesc tehnologii de actualitate, rearanjează procesele de afaceri, introduc noi proiecte de transformare digitală. În acest fel, apare avantajul unei comunicări eficiente cu utilizatorii digitali.

În țara noastră, există firme care au dificultăți cu privire la investițiile pe care trebuie să le facă în software, cercetare, baza de date, management, dezvoltare, toate pentru digitalizarea business-ului lor. Ei consideră că digitalizarea le aduce multe avantaje și au observat și faptul că investițiile sunt mari. Pe de altă parte, digitalizarea va înlocui munca de rutină a unor salariați și asta îi va putea afecta în mod direct, respectivele locuri de muncă vor fi eliminate.

Așa s-a întâmplat deja în sistemul bancar, digitalizarea activităților au avut un impact asupra numărului de birouri, dar și asupra numărului de angajați din unitățile financiare. Există companii de finanțe și tehnologie care oferă servicii financiare și care sunt importante din punct de vedere al serviciilor oferite dar și din punct de vedere al investițiilor.

Studiile globale au arătat că inovația duce la creșterea afacerilor, este un factor cheie ce oferă avantajul competitiv al companiei. Prin urmare, ăsta este unul din motivele pentru care antreprenorii au în vedere dezvoltarea unei strategii inovatoare și digitale.

În viitor, companiile au în plan implementarea inovațiilor, gestionarea mai bună a angajaților, dezvoltarea de aplicații noi, de produse unice, reducerea costurilor și îmbunătățirea comunicării cu clienții din țară și străinătate.

Alte investiții pe care le fac companiile:

  • Costuri de servicii pentru crearea sau pentru actualizarea comerțului electronic
  • Costuri pentru instruirea sau consolidarea abilităților și competențelor angajaților, recalificarea acestora
  • Cheltuieli pentru realizarea de magazine online
  • Cheltuieli pentru promovarea produselor și realizarea de videoclipuri în scopul vânzării lor
  • Costuri pentru site-uri de prezentare pentru piețele interne și piețele externe
  • Costuri în scopul digitalizării apariției la târguri
  • Cheltuieli pentru dezvoltarea antreprenorială
  • Costuri pentru digitalizarea operațiunilor de afaceri și pentru creșterea digitală, eventual crearea de noi locuri de muncă.

Deținătorii magazinelor care nu au pus încă prea mult preț pe comerțul online au fost siliți să se orienteze către acest sector pentru a rămâne pe linia de plutire.

Evident, primul pas este de a-și face un site web sau un site de prezentare, după ce au obținut actele și autorizațiile necesare pentru a deschide un magazin online. Însă metodele învechite de a încropi site-uri fără cunoștințe în domeniu nu mai reprezintă o soluție viabilă în acest moment, în care concurența este acerbă în aproape orice domeniu. Astfel, intervine nevoia de a apela la soluții moderne prin SCDesign.ro sau prin alte companii respectabile din acest domeniu.

Cei care mizează pe o astfel de abordare pot fi siguri că site-ul a fi performant, va avea o tehnologie adecvată gestionării lui, va fi un site web sigur, rapid și de calitate, cu informații furnizate în mod clar, care să capteze atenția clienților.

Un lucru important este ca site-ul să fie prietenos cu dispozitivele mobile, deci să fie găsit rapid în motoarele de căutare și navigare, indiferent de pe care platformă sau dispozitiv îl accesează clientul. Prin urmare, site-ul trebuie să fie flexibil, să afișeze corect informațiile pe toate browserele, platformele, dispozitivele mobile. O idee bună este digitalizarea în scopul atragerii de noi clienți.

Un alt pas important, după deschiderea magazinului online este observarea domeniilor care necesită mai multă atenție. Interesul antreprenorilor trebuie să fie înclinat asupra tendințelor, adaptarea constantă la starea pieței fiind un factor important în menținerea unui avantaj competitiv.

Oamenii de afaceri caută un echilibru între inovație și proiectele lor, ce le oferă un avantaj competitiv. Pentru creșterea rentabilității și îmbunătățirea vizibilității pe piață, este clar că digitalizarea are un impact destul de mare. Firmele și companiile au în vedere toate aceste aspecte și consideră că digitalizarea le poate ajuta pe termen scurt sau lung.


Zen Residence
comprest util asfalt dobrogea



Leave a Reply

Your email address will not be published.

Următorul articol

Soarta Spitalului Militar Regional din Constanța, decisă de Curtea Constituțională pe 16 septembrie

Mon Jun 22 , 2020
Curtea Constituţională a României (CCR) va analiza pe 16 septembrie sesizarea preşedintelui Klaus Iohannis asupra Legii privind aprobarea obiectivului de investiţii Spitalul Militar Regional „Carol I” din Constanța. Dacă sesizarea este respinsă, șeful statului poate trimite din nou legea în parlament, dar aproape sigur va trece din nou (prima dată […]
curtea constitutionala