Noi prevederi pentru reclamele din zonele turistice ale Constanței. Cătălin Iacob: „Înlocuim kitsch-ul cu rafinamentul”

catalin iacob
Cătălin Iacob

Cătălin Iacob, consilier municipal USR PLUS, a propus, în ședința trecută de Consiliul Local Constanța, două amendamente care fac referire la publicitatea de pe fațade din zonele centrale și turistice.

„Prin acestea ne dorim să înlocuim kitsch-ul cu rafinamentul. Amendamentele au fost adoptate. Mai multe nu ar mai fi de zis. Imaginile vorbesc de la sine.”, a spus acesta, postând, pe o rețea de socializare, fotografia de mai jos.

Amendamentele sunt următoarele:

1. Reclamele din zonele centrale și turistice vor fi avizate de comisia de estetică urbană, iar culorile să fie pastelate, deschise, fiind interzise culorile vii și contrastante, în funcție de stilul arhitectural al imobilului și al specificului zonei de amplasament.

2. În zonele centrale și turistice vitrinele vor fi acoperite în proporție de 50%, iar pentru vitrinele aferente unor spaţii în interiorul cărora vederea din spaţiul public nu este dezirabilă, se va amplasa un ecran translucid.

3. Proprietarii vechilor reclame vor avea la dispoziție 12 luni pentru a se conforma noilor prevederi.

Articole similare:

Firmele luminoase amplasate ilegal vor dispărea din Constanța


Fără coșciuge și coroane funerare la vedere în Constanța

Dacă vreți să fiți la curent cu știrile din județul Constanța, ne puteți urmări și pe Facebook:
energia residence
Constanta-financiara-sigla-jpg

Un comentariu

  • pe cind si cu vitrinile ?pe vremea lui ceasca inainte de deschiderea sezonului se organiza concurs de cea mai frumoasa vitrina Se intreceau ( gratis ) numai specialistii Doar cistigatorul primea ceva simbolic

Leave a Reply

Your email address will not be published.