Parcarea cu plată goală, trotuarele pline de mașini

Parcare cu plată pe strada Eliberării dn municipiul Constanța

Noul regulament de parcare din municipiul Constanța a început să creeze ceea ce putem numi deja un fenoment, pentru că îl vedem în foarte multe locuri din oraș: parcări cu plată goale, trotuare pline.

Foarte mulți șoferi nu vor să plătească taxa pentru parcare și preferă să parcheze neregulamentar. De foarte multe ori, alternativa pe care o folosesc este să urce mașinile pe trotuar. În aceste cazuri, pietonii sunt nevoiți să circule pe șosea, punându-și viața în pericol.

Fotografia de mai sus este realizată astăzi, 13 iulie, pe strada Eliberării din municipiul Constanța, în jurul amiezii. Strada face parte din zona 1, deci parcarea costă 3 lei pe oră. Deși este goală, foarte mulți șoferi au preferat să parcheze pe trotuar.

Există și un paradox legislativ: dacă ocupi un loc de parcare plătit, fără să achiți, vei fi amendat. Dacă parchezi pe trotuar, poliția locală nu te poate amenda decât dacă te găsește la mașină. O poate face poliția națională, dar aceasta este foarte ocupată și se ocupă rareori de parcare nregulamentare în zonele mărginașe ale orașului.

Vă recomandăm și:

Cum fentează turiștii taxa de parcare din Mamaia

Fotografia care arată că șoferii constănțeni nu vor sau nu pot să plătească 4 lei pe oră pentru parcare


energia residence
Dacă vreți să fiți la curent cu știrile din județul Constanța, ne puteți urmări și pe Facebook:
Constanta-financiara-sigla-jpg

11 comentarii

  • dan t. coman

    Dacă pietonii “e proști” si nu le calcă în picioare?

  • Datorită puterii de cumparare oamenii nu-si permit sa plateasca parcarea cu ora, nu vă faceți că nu știți ce salarii mizerabile au bieții oameni, la noi este sclavagism modern ( se folosesc de tine cat mai mult cu bani cat mai putini si de multe ori te intarzie cu
    plata salariului)

    • Adica au bani de jeep-uri si au bani de parcare?!

      • Un cetatean onest.

        In spatele locului de joaca pentru copii de langa Casa de cultura de circa patru luni se luccreaza pentru inlocuirea unor conducte si refacerea amenajării unor locuri de parcare.Desi plătim taxe, parcam pe unde apucam deoarece domnii de la Confort urban nu sunt interesați sa urgenteze definitivarea lucrarii. De covor asfaltic care este un lux nu poate fi vorba. Scuze se gasesc. Si ne intrebam de ce se parchează aiurea si nu pe locurile stabilite.

      • Ce știi dumneata cat costa gazul la un jeep…

  • Pentru ca e un regulament absurd care nu face decat sa ingroape definitiv Constanta. Eu muncesc la sediul clientilor, toata ziua parchez pe undeva. Ca mine, in cadrul aceleiasi firme, mai sunt inca 8 agenti. Noi, ultimii prosti care mai muncim in Constanta, ar trebui sa platim impreuna undeva la 500 ron pe zi, ca sa ne putem desfasura activitatea. In 21 de zile lucratoare, se fac 10.500 ron pe luna. Atunci da, preferam sa parcam “pe unde putem”

    • Un agent, daca ar parca numai in zona 0, ar plati, 8 ore pe zi, ar plati 30 de lei pe zi. Am scazut jumtatea de ora gratuita. 9 agenti inseamna 270 de lei. Deci aproape la jumatat față de 500. In plus, probabil ca nu parcati numai in zona 0. Deci nu sunt chiar 10.500 de lei pe luna. Daca stateai in Cluj plateati 8 lei pe ora in centru. In Iasi, 5 lei pe ora. In Oradea, in fața primariei, e 45 de lei pe ora dupa a doua ora. Parcarea in centru se plateste cam peste tot in lume. Problema e ce facem in zonele rezidentiale. Mare problema.

  • pai pe soferii de la Konak care parcheaza de ani buni in statia de autobuz si pe trotuar de ce nu îi prideti în poza ?

  • Cea mai mare problema e plata pe timpul nopții, e absurd, ridicol !

  • daca parcarea interzisa pe trotuar este semnalizata atunci liber la amenzi Cine a avut bani de masina are si pentru parcare

  • Cristi Hagi,,De ce nu arăți și în ce hal sunt străzile din Cța??Îți sar pivoții și bucșile de la mașină ,,,toți vor Taxe,ITP,impun tot felul de condiții și taxe,,noi de ce nu avem posibilitatea să impunem condiții de trafic civilizate??

Leave a Reply

Your email address will not be published.