Pașii necesari pentru a vă debranșa de la RADET

radet debransare constanta

Vreți să vă debranșați de la sistemul centralizat de încălzire? Iată ce pași trebuie să urmați.

În primul rând, trebuie să știți că perioada în care se depun cereri de deconectare/debranșare, în condițiile Legii 325/2006 și a Ord. 91/2007 al ANRSC este cuprinsă între 11 mai și 11 septembrie 2020.

Din cauza măsurilor impuse pentru protecția persoanelor contra COVID19, toate cererile se vor depune prin email, numai în format PDF.

Iată ce trebuie să faceți efectiv. Informațiile au fost oferite de RADET Constanța.

  • Formularul de Cerere, cât și instrucțiunile prevăzute de reglementările pentru deconectare/debranșare (aceleași ca și în sezonul 2019) se descarcă de pe site-ul: www.radet-constanta.ro, secțiunea FORMULARE TIPIZATE – Procedura de debranșare sau accesând linkul: http://radet-constanta.ro/debransare.php
  • După completarea cererii și a anexelor aferente solicitării dumneavoastră, veți transmite documentele în format PDF la adresa de email: solicitare.debranșare@radet-constanta.ro
  • Solicitantul va primi prin email un număr de înregistrare al cererii;
  • Orice completare ulterioară cu documente, se va face cu mențiunea la subiect: ”Documente în completare la cererea nr……/data………’’, altfel vă asumați riscul să se piardă de cererea depusă anterior.
  • Atunci când documentația pe care urmează să ne-o transmiteți în format PDF depășește 15 MB, va trebui să partajați materialele în mai multe emailuri precizând la Subiect: completare la ”………..”.
  • Pentru deconectare se va depune o cerere de către proprietarul apartamentului, iar pentru debranșare se va depune cererea semnată de către reprezentantul legal al condominiului. Cererea este individuală.
  • După procesarea documentelor depuse în conformitate cu cerințele Procedurii de deconectare/debranșare, R.A.D.E.T. va emite Aviz favorabil sau Aviz nefavorabil, după caz;
  • Avizul se va comunica prin email semnatarului cererii și apoi, se va stabili, eventual prin telefon, data la care se va executa lucrarea de deconectare/debranșare;
  • În cazul Avizului nefavorabil, R.A.D.E.T. va comunica semnatarului cererii, în mod clar motivația, iar solicitantul va decide dacă achită taxa de reanalizare dosar și își corectează ceea ce i s-a precizat în motivație.


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News sau canalul de WhatsApp.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

2 comentarii la “Pașii necesari pentru a vă debranșa de la RADET

  1. buna ziua dupa acceptul dat de radet pentru debransare200 lei, mai cere obligatoriu inca 500 lei, fara sa spuna ce serviciu ofera in schimbul acestei sume. asteptam raspuns.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Ce sunt apele de epuisment și de ce va fi interzisă evacuarea lor în Marea Neagră sau lacurile dobrogene

mar mai 5 , 2020
Administrația Bazinală de Apă Dobrogea-Litoral (A.B.A.D.L) va interzice evacuarea în Marea Neagra și în lacurile dobrogene a apelor (de epuisment) provenite din fundațiile imobilelor aflate în construcție pe litoralul românesc. Măsura este absolut necesară pentru păstrarea stării ecologice bune a mării și a lacurilor.   Specialiștii A.B.A.D.L. au constatat în […]

V-ar putea interesa și: