Primăria Constanța se mută în online. Centrul de informare din mall rămâne deschis

parcare-primaria-constanta-2

În contextul noilor măsuri impuse pentru prevenirea și combaterea răspândirii infecțiilor cu noul coronavirus, Primăria Constanța a anunțat public modalitățile alternative prin care constănțenii pot beneficia de serviciile Primăriei Constanța.

În relația cu publicul, Primăria Constanța a pus la dispoziția contribuabililor mai multe aplicații online prin care serviciile administrației sunt la un click distanță. Pe de o parte se reduce considerabil timpul pierdut la ghișee și, pe de altă parte, se reduce semnificativ interacțiunea dintre contribuabili și angajații instituției.

Astfel, constănțenii au la dispoziție:

Totodată, Primăria pune la dispoziție următoarele date de contact:

  • Direcția Generală Poliția Locală: politia.locala@primaria-constanta.ro, 0241.484.205, 0241.484.200, 0341.922.
  • Direcția Locală de Evidență Persoane:

– Serviciul stare civilă: spclep_starecivila@primaria-constanta.ro, tel 0721/500.128 și 0799/606.130;

– Serviciul evidență persoane: evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro, 0241/661.510;

  • Direcția generală gestionare servicii publice: servicii.publice@primaria-constanta.ro, secretariat.dgsp@primaria-constanta.ro, tel: 0241/488.180, 0241/488.176;
  • Direcția generală urbanism și patrimoniu: urbanism@primaria-constanta.ro și tel: 0241/488.118;
  • Direcția generală economico-financiară: dirfin@primaria-constanta.ro, 0241/488.128.
  • Biroul apărare civilă, sănătate și securitate în muncă și situații de urgență: protecție.civilă@primaria-constanta.ro, 0241/488.108 sau 0737/552.271;
  • Birou Sprijinire și Îndrumare Asociații Proprietari: asociatiiproprietari@primaria-constanta.ro, tel.: 0241/484.207;
  • Compartiment administrarea unităților de învățământ preuniversitar: tel: 0731/500.126, roxana.tutuianu@primaria-constanta.ro.
  • Direcția organizare evenimente culturale, sportive și sociale: evenimente@primaria-constanta.ro, tel 0241/485.893;

Solicitările adresate Primăriei se transmit online prin aplicații, pe adresele de e-mail menționate sau prin poștă.

„În situațiile în care este imperios necesară depunerea și înregistrarea unor documente ce nu pot fi transmise prin poșta sau e-mail acestea vor fi depuse la Centrul de Informare pentru Cetățeni din City Park Mall, bd. Al. Lăpușneanu nr. 116C, de către persoane vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2”, a anunțat primăria.

Programul cu publicul va fi:

  • Luni, marți, miercuri și vineri între 08:30 – 16:30.
  • Joi între 08:30 – 18:30.

Pentru relații suplimentare Centrul de Informare Cetățeni va fi apelat la nr. de tel 0241/485.527.

energia residence
Zen Residence
comprest util asfalt dobrogea



Leave a Reply

Your email address will not be published.

Următorul articol

Un tânăr de 16 s-a urcat „pe locul mortului” într-un BMW condus de prietenul său. A decedat în accident

Mon Oct 25 , 2021
Un tânăr de 16 ani şi-a pierdut viaţa într-un accident rutier. Totul a avut loc ieri, după ce maşina condusă de prietenul său s-a răsturnat pe un drum din judeţul Argeş. Șoferul cumpărase recent maşina şi a invitat trei prieteni să vină alături de el pentru o plimbare. Se pare că tânărul […]