Primăria Constanța te trimite „la bălăceală și distracție” în parcul acvatic al lui Jean Tucan

Primăria Constanța te trimite „la bălăceală și distracție” în parcul acvatic al lui Jean Tucan, o firmă care a avut în ultimii ani un singur angajat. Poți sta două ore maximum. Condiția: să fii de acord să primești emailuri de la primărie.

Primăria Municipiului Constanța a anunțat, printr-un comunicat de presă, că a lansat campania „Ești informat, ai câștigat‟!

„Orice adult se abonează la newsletter-ul Primăriei Municipiului Constanța câștigă automat o invitație la bălăceală și distracție în cel mai nou parc acvatic din stațiunea Mamaia.”, spun reprezentanții primăriei.

Parcul cu pricina este JT Watersports și este situat în Mamaia. Firma care îl deține este JT Water Sports SRL, are sediul în Năvodari și, după cum îi spune și numele, este controlată de Jean Tucan, om de afaceri, politician aflat acum în conducerea ALDE.

Firma o are ca asociat unic și administrator pe Cazacu Meral-Delia, o apropiată a lui Jean Tucan. SRL-ul

Campania nu este derulată direct de Primăria Constanța, ci prin agenția de servicii digitale W3 Marketing Technology SRL, cu sediul în Constanța, care a mailucrat și cu SPIT.

Potrivit Confidas.ro, SRL-ul a avut în anul 2018 o cifră de afaceri de 276.950 lei, un profit de 131.471 lei și, în medie, un singur angajat. JT Water Sports SRL a fost înființată în 2017, când a avut tot un singur angajat. În 2019, firma are două parcuri acvatice, cel din Mamaia și unul în Costinești.

Teritoriul, durata și dreptul de participare la Campanie

a. Campania se adreseaza persoanelor fizice cu domiciliul în municipiul Constanța.

b. Promoția debutează pe data de 13.08.2019 la ora 08:00. În situatia în care Organizatorul decide să prelungească/sau să scurteze perioada de desfășurare a Campaniei, acest fapt va fi adus la cunostință publică prin modalitățile prevăzute la art. 1 lit. e).

c. La această Campanie poate participa orice persoană fizică (denumită în continuare “Participant”) care a împlinit vârsta de 18 ani la data începerii Campaniei, doar dacă respectă condițiile prezentului Regulament.

d. Nu pot participa la această campanie administratorii sau salariatii agentiei de servicii si alte persoane implicate in organizarea si desfasurarea campaniei, precum si sotul/sotia, rudele si afinii lor de gradul I.

e. Un participant se poate abona la newsletter o singură dată folosind o adresa de e-mail validă și un CNP valid, care sa ateste ca locuiește în Municipiul Constanța.

f. Același participant nu se poate înscrie în campanie de mai multe ori dacă folosește o altă adresă de e-mail sau un alt CNP.

g. Organizatorul își rezervă dreptul de a anula înscrierea oricărui Participant care nu respectă Regulamentul sau care este suspectat de fraudă, fără a avea obligația de a o demonstra cu probe.

Art.3. Premiul Campaniei:

  1. Toți abonații la newsletter vor primi invitații de acces la parcul de distracții JT WATER SPORTS Mamaia, program de funcționare: L-D: 09:00-19:00. Un adult (părinte/tutore) poate veni însoțit de propriii copii cu vârsta cuprinsă între 6-17 ani (max. 3 membri ai familiei).
  •  Accesul în parcul de distracții se va acorda pentru 2h. Dacă acest interval de timp este depășit, vor fi percepute tarifele disponibile în parcul de distracții.

Postări recente

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.