Primăria Mangalia angajează șapte consilieri

Primăria Mangalia angajări

Primăria Municipiului Mangalia organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unor funcții publice de execuție vacante de consilieri în mai multe departamente ale instituției.

Este vorba despre:

  • consilier, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Venituri Persoane Fizice;
  • consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Servicii Sociale și Ajutoare Persoane Vârstnice;
  • consilier, clasa I, grad profesional asistent – Biroul Executare Silită Creanțe;
  • consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Patrimoniu și Cadastru;
  • consilier, clasa I, grad profesional principal – Biroul Inspecție Fiscală;
  • consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Evidență și Plată. Beneficii de Asistență Socială;
  • onsilier juridic, clasa I grad profesional superior – Compartimentul Juridic Activitate Achiziții, Investiții și Programe de Dezvoltare.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

• consilier, clasa I, gradul profesional debutant – Serviciul Venituri Persoane Fizice:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice, juridice sau administrative;
vechimea în specialitatea studiilor – nu este necesară.

• consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Servicii Sociale și Ajutoare Persoane Vârstnice:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor sociale, economice sau administrative;
vechimea în specialitatea studiilor – nu este necesară.

• consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Biroul Executare Silită Creanțe:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice, juridice sau administrative;
vechimea în specialitatea studiilor – minimum 1 an.

• consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Compartimentul Patrimoniu și Cadastru:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor inginerești, economice, juridice sau administrative;
vechimea în specialitatea studiilor – minimum 1 an.

• consilier, clasa I, gradul profesional principal – Biroul Inspecție Fiscală:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice;
vechimea în specialitatea studiilor – minimum 5 ani.

• consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Evidență și Plată, Beneficii de Asistență Socială:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor sociale, economice sau administrative;
vechimea în specialitatea studiilor – minimum 7 ani.

• consilier juridic, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Juridic Activitate Achiziții, Investiții și Programe de Dezvoltare:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor juridice;
vechimea în specialitatea studiilor minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 18 martie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 20 martie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Mangalia din Şos. Constanţei nr. 13, Serviciul Resurse Umane-salaxizare, telefon 0241/751060, int. 214, fax 0241/755606, e-mail resurseumane@primaria.mangalia.ro.


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Dragor maritim românesc în componența Grupării Navale Permanente a NATO

lun feb. 18 , 2019
Un dragor maritim românesc se va integra în componența Grupării Navale Permanente a NATO de Luptă Împotriva Minelor SNMCMG-2 (Standing NATO Maritime Counter Measures Group). Dragorul maritim „Lt. Lupu Dinescu” a plecat duminică, 17 februarie, din portul militar Constanța Gruparea NATO din care va face parte desfășoară acțiuni specifice în […]

V-ar putea interesa și: