Primăria Mangalia face 10 angajări

Primăria Mangalia face 10 angajări

Primăria Mangalia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a 10 funcţii publice de execuţie.

Este vorba despre:

  1. consilier, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Venituri Persoane Fizice;
  2. consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Urbanism și Autorizații de Construire;
  3. consilier, clasa I, grad profesional asistent – Biroul Executare Silită Creanțe;
  4. consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Patrimoniu și Cadastru;
  5. consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Juridic Activitate Turism și Mediul de Afaceri;
  6. consilier, clasa I, grad profesional principal – Biroul Inspecție Fiscală;
  7. consilier juridic, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Juridic Activitate Achiziții, Investiții și Programe de Dezvoltare;
  8. consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Dezvoltare, Promovare Turistică și Organizare Evenimente;
  9. consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Contabilitate;
  10. referent, clasa III, grad profesional superior – Serviciul Buget, Execuție. Patrimoniu.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • consilier, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Venituri Persoane Fizice:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice, juridice sau administrative;
    • vechimea în specialitatea studiilor – nu este necesară.
  • consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Urbanism și Autorizații de Construire:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul arhitecturii și urbanismului, științelor inginerești sau știința mediului;
    • vechimea în specialitatea studiilor – nu este necesară.
  • consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Biroul Executare Silită Creanțe:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice, juridice sau administrative;
    • vechimea în specialitatea studiilor minimum 1 an.
  • consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Compartimentul Patrimoniu și Cadastru:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor inginerești, juridice sau administrative;
    • vechimea în specialitatea studiilor minimum 1 an.
  • consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Juridic Activitate Turism și Mediul de Afaceri:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor juridice;
    • vechimea în specialitatea studiilor minimum 1 an.
  • consilier, clasa I, gradul profesional principal – Biroul Inspecție Fiscală:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice;
    • vechimea în specialitatea studiilor minimum 5 ani.
  • consilier juridic, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Juridic Activitate Achiziții, Investiții și Programe de Dezvoltare:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor juridice;
    • vechimea în specialitatea studiilor minimum 7 ani.
  • consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Dezvoltare, Promovare Turistică și Organizare Evenimente:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice, juridice sau administrative;
    • vechimea în specialitatea studiilor minimum 7 ani.
  • consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Contabilitate:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice;
    • vechimea în specialitatea studiilor minimum 7 ani.
  • referent, clasa III, grad profesional superior – Serviciul Buget, Execuție, Patrimoniu:
    • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
    • vechime în specialitatea studiilor minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 24 aprilie 2019: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 13 mai 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 15 mai 2019, ora 12:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Mangalia din Şos. Constanţei nr. 13, Serviciul Resurse Umane-salaxizare, telefon 0241/751.060, interior 214, fax 0241/755.606, e-mail resurseumane@primaria.mangalia.ro.


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News sau canalul de WhatsApp.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Ambasadoarea Turciei vrea un nou cimitir musulman în Constanța și reînființarea liniei RO-RO spre Istanbul

vin apr. 5 , 2019
Ambasadoarea Turciei în România, Füsun ARAMAZ, a efectuat vineri, 5 aprilie, o vizită de curtoazie la sediul Instituției Prefectului- Județul Constanța. Cele două părți au discutat despre mai multe subiecte, printre care crearea unui nou cimitir musulman în Constanța și reînființarea liniei Ro-RO spre Istanbul. Ambasadaorea sa a fost însoțită […]

V-ar putea interesa și: