Primăria Năvodari face angajări. Se caută îngrijitori vârstnici, inspectori, un muncitor

navodari

Primăria Orașului Năvodari organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:

  • 2 posturi – îngrijitor vârstnici – studii generale/medii, cu certificat de calificare în domeniul îngrijirii persoanelor vârstnice la domiciliu, fără vechime, posturi pe perioadă nedeterminată din cadrul Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice.
  • 1 post – inspector de specialitate, grad profesional I – studii superioare de lungă durată în ramura de știință – științe juridice, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 4 ani (dovedită cu acte – carnet de muncă sau adeverințe), post pe perioadă nedeterminată din cadrul Compartimentului control, sesizări și calitate servicii.
  • 1 post – muncitor calificat, treapta profesională I – studii generale/medii, cu certificat de calificare în meserii cu profil tehnic: instalator sanitar, instalații apă-canal, zidar, vopsitor, zugrav, lăcătuș, zidar-tencuitor, dulgher, faianțar, fierar betonist, electromecanic, electrician, mecanic, mecanic agricol, mecanic mașini și utilaje, mecanic auto, pavator, drujbist, tâmplar, lăcătuș mecanic, sudor, cu vechime în meserie de minimum 5 ani (dovedită cu acte – carnet de muncă sau adeverințe), post pe perioadă nedeterminată în cadrul Compartimentului întreținere, reparații.
  • 1 post – muncitor calificat, treapta profesională IV – studii generale/medii, cu certificat de calificare profesională îh meseria de tehnician veterinar, cu vechime în muncă 1 an (dovedită cu acte – carnet de muncă sau adeverințe), post pe perioadă nedeterminată din cadrul Compartimentului ecarisaj.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

   Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 08 iulie 2022: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 21 iulie 2022, ora 10.00 – proba scrisă – pentru posturile contractuale vacante de îngrijitor vârstnici și inspector de specialitate, grad profesional I;
  • 21 iulie 2022, ora 14.00 – proba practică pentru posturile de muncitor calificat, treapta profesională I, și muncitor calificat, treapta profesională IV;
  • interviul va avea loc în maximum 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise și/sau probei practice, după caz.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:Primăria Orașului Năvodari, Str. Dobrogei nr. 1, Județul Constanța, telefon 0241/761.603, e-mail hr@primaria-navodari.ro.

Zen Residence
comprest util asfalt dobrogea



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Următorul articol

Guvernul majorează taxe și impozite. Ministerul de Finanțe a publicat proiectul privind modificarea Codului Fiscal

Mon Jul 4 , 2022
Ministerul de Finanţe a publicat, luni seară, pe site, proiectul de ordonanţă privind modificarea Codului Fiscal. Documentul prevede modificări în ceea ce priveşte restricţiile impuse microintreprinderilor, creşteri de TVA pentru băuturile cu zahăr şi pentru HoReca, majorarea accizelor la alcool, dar şi impozite pe clădiri diferenţiale în funcţie de valorile […]