În perioada sărbătorilor de Paște,activitatea structurilor RAJA SA care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare se desfășoară fără întrerupere.
Pentru a semnala eventuale disfuncționalități, clienții societății pot apela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, accesibil 24 de ore din 24. Echipele de intervenție sunt pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistemul de alimentare cu apă și de canalizare, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de serviciile noastre la parametri optimi.
„Abonaţilor interesaţi să îşi achite facturile, le aducem la cunoștință că, în intervalul 30 aprilie – 03 mai 2021, casieriile RAJA vor fi închise. În această perioadă, clienții pot folosi serviciile online pentru efectuarea plăților, prin intermediul contului de client RAJA – https://contulmeu.rajac.ro/, prin transfer bancar sau direct debit. Abonații care nu au acces la soluțiile de plată la distanță pot achita facturile la punctele de plată Pay Point/Payzone, Westaco și în incinta magazinelor „La doi Pași”.”, au precizat reprezentanții companiei.
Începând de marți – 04 mai 2021, casieriile își vor relua programul normal de lucru.