Reconfigurarea accesului auto în stațiunea Mamaia ne-a costat o avere

8

Primăria Constanța, condusă de Vergil Chițac și Ionuț Rusu, a hotărât că intrarea în Mamaia trebuie reconfigurată.

Zis și făcut. Au refăcut giratoriul de la Păpădie, au modificat căile de acces în stațiunea. Vi se pare că se circulă mai bine? Probabil că doar vi se pare. Vom vedea cum stau lucrurile când începe sezonul estival.

Ce știm sigur este că modificările ne-au costat o avere.

Acest lucru a fost remarcat de o locuitoare a orașului, Daniela Ella Ghițoi, care a postat datele pe Facebook, cu titul „Săracul oraș bogat.”

„Căutând eu diverse pe site-ul Primăriei am găsit cât ne costă reconfigurarea celor două giratorii de pe Aurel Vlaicu spre Mamaia. Sumele din HCL-urile de aprobare a documentației tehnico-economice faza DALI sunt următoarele: 3.2 mil lei cu TVA pentru reconfigurarea giratoriului de la Păpădie și 5.1 mil lei cu TVA pentru reconfigurarea giratoriului de la intrare din Mamaia. Deci un total de 8.3 mil lei pentru cele două giratorii. Prețurile sunt conform contractului de delegare de gestiune a administrării domeniului public către Confort Urban. Adică acestea sunt prețurile pe care UAT Constanța le plătește conform contractului către Confort Urban, firma la care UAT Constanța este unic asociat.”, a scris aceasta, anexând și documentele justificative.

Tot ea a făcut o o comparație cu CNAIR, care realizează o turbo-girație pe DN1 în dreptul localității Cornu cu 2.7 mil lei cu TVA (atribuirea licitației CNAIR a fost în octombrie, aceeași lună când s-au aprobat în Consiliul Local documentațiile pentru giratoriile din Constanța).

Așadar, 8,3 milioane de lei pentru o reconfigurare în trafic, în condițiile în care orașul este falimentar, după cum recunoștea însuși primarul.

Recomandare: Vergil Chițac, primarul Constanței: „Să vă așteptați ca anul viitor să fie și Mamaia demolată”

Chițac laudă proiectul

Primarul Chițac este foarte mândru de proiect.

„În ciuda faptului că sunt unii care încearcă zilnic să stârnească valuri de nemulțumire pe Facebook și comentează negativ la orice am face, faptele din teren rămân. Reconfigurarea giratoriului de la Păpădie, redeschis recent (finalizat ca geometrie a traficului; mai urmează asfaltarea și amenajarea finală), se va dovedi în curând cea mai eficientă și cea mai civilizată soluție pentru sistematizarea traficului din zonă. Studiile deja o arată. A respinge și a critica din start un lucru doar pentru că este nou, fără a aștepta să-i măsori eficiența în timp, nu este decât un truc politic”., a declarat acesta, fără să menționeze însă cât a costat.

Proiectul de reorganizare a traficului rutier a fost realizat de Primăria Municipiului Constanța împreună cu reprezentanții Serviciului Rutier din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Constanța și Confort Urban. Aceștia au avizat modificarea sensului giratoriu în cadrul Comisiei de Circulație. „Reconfigurarea este inclusă în planul de mobilitate aferent proiectului de reabilitare a bulevardului Alexandru Lăpușneanu.”, a declarat Primăria Constanța.


Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

8 thoughts on “Reconfigurarea accesului auto în stațiunea Mamaia ne-a costat o avere

  1. Puteti face orice reconfigurare, atata timp cat nu adaugati benzi in plus sau masini in minus nu va fi nici o diferenta!
    Teoria e urmatoarea blocarea autovehiculelor vechi in oras, sau o supra taxare !
    Sau adaugarea benzilor noi de circulatie, aeriene, laterale sau subterane.
    Nam studii in domeniu dar sunt sigur ca aceasta este singura solutie !

    1. Perfect de acord! Si problema nu incepe de la intrarea in statiunea Mamaia zona Campus ci inca de la Jumbo spre intersectia de la vaporas. Stim cu totii traficul infernal de dupa ora 16.00. Daca tot au demolat asfaltul cu transee de 3 ani incoace, nu inteleg lipsa de viziune si eficienta in dezvoltarea celei mai aglomerate artere comerciale a orasului resprectiv Bd Aurel Vlaicu de la Hornbach pana in Mamaia zona care inca permite largirea cu cate 2 benzi pe ambele sensuri lejer.

  2. milioanee?
    Cu atatia bani, se construia o fabrica pentru sute de constanteni.
    Nu visati decat spaga si spaga. Amarat oras, chiar si Vasluiul a luat-o inainte!

  3. Ca toate proiectele lui a facut un rahat,stati sa vedeti la vara cand vor veni turistii sa vedeti accidente.Un sac de bani aruncati in vant,bataie de joc pe banii nostri dar bani sa iasa nu conteaza de unde.
    Abia astept clipa alegerilor si duca-se pe pustiu

  4. Se reconfigureqza metode noi de furt😆😆😆
    Alepul dupa bombardamente era elegant Constanta nu e.

  5. Punctual: 1. S-a blocat iesirea auto din alea Margaritarelor spre Lapusneanu. Consecinta: toata autoturismele trebuie sa iasa spre Dispensarului, pe alei inguste si cu sens unic, pe alocuri.
    Dimineata, la plecare, cu motoarele reci, noxele sunt mult mai mari, intre sirurile de blocuri.
    2.Cu banii cheltuiti pe reconfigurarea asta se putea face la intersectia A.Vlaicu cu bd. Tomis, un pasaj
    suprateran peste Tomis ( configuratia terenului este favorabila, ambele capete fiind la cote ale terenului
    fiind peste nivelul bd.Tomis). Acesta ar fi asigurat o crestere reala a vitezei si o reducere consistenta
    a poluarii in zona ( multe minute motoarele functioneaza la relanti, cateva cicluri de semafor, pe toate
    directiile). Detalii pot da arhitectii specializati.

  6. In iulie superbul pod de la Macin se va da în folosință.Sa vedeți jale pe Constanța.Toti turiștii care vor merge spre sud vor traversa Constanța pentru a vedea cum arată un oraș distrus de proprii săi conducători.Cred că Mariopol arata mult mai bine.Nu am nimic orașul trebuie modernizat insa nu totul deodată.Am aflat că a tăbărât pe bd Mamaia.Ar trebui sa ne mobilizam să salvăm IC Brătianu, până nu finalizează celelalte bulevarde să nu-l mai lăsăm să distrugă și această arteră importanta a orașului.Practic in afară de I C Brătianu și Tomis toate intrările în Constanța sunt sub stare de asediu. Sistematizările care se fac la periferia orașului nu interesează pe nimeni atâta timp cât în urbea noastră traficul auto este infernal.Intersectiile de la Pod butelii Tomis 3 ar trebui rezolvate . Sensul giratoriu de la Păpădie nu era o prioritate mai ales că turiștii vor evita Constanța în această vară.

  7. Locuiesc la intrare in Mamaia. Pur si simplu intru in depresie cand ma gandesc ca trebuie sa ies cu masina in oras.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

AEC: „Guvernanții își doresc să se folosească de copii pentru a antagoniza greviștii și a duce la oprirea grevei”

mar mai 23 , 2023
Asociația Elevilor din Constanța (AEC), Asociația Elevilor din București și Ilfov (AEBI), Asociația Elevilor din Bacău (AEBc), Asociația Elevilor din Maramureș (AEM) și Asociația Elevilor din Timiș (AETM) condamnă minciunile Guvernului cu privire la invitarea asociațiilor de elevi la o întâlnire astăzi, acestea nefiind invitate. Marți, 23 mai a.c., Guvernul […]
Casa Corpului Didactic Constanța

V-ar putea interesa și: