Serviciile pașapoarte și permise de conducere lucrează în mini vacanță, Trezoreria nu

Serviciile de eliberare a pașapoartelor și a permiselor de conducere din Constanța vor avea program normal de lucru în zilele de 16 și 17 august 2018.

Decizia de a păstra programul
normal de lucru în
zilele de 16 și 17 august a.c.
pentru
serviciile publice comunitare de eliberare a pașapoartelor și a
permiselor în perioada menționată, a fost luată din dispoziția
conducerii Ministerului Afacerilor Interne, având în vedere că
luna august reprezintă o perioadă de vârf din punct de vedere al
cererilor de eliberare a documentelor de călătorie și a permiselor
de conducere.

Precizăm că în data de 15 august a.c., serviciile de eliberare a pașapoartelor și a permiselor de conducere nu vor avea program cu publicul.

Persoanele care doresc să
depună cererile de eliberare a documentelor în zilele de 16 și 17
august a.c. trebuie să aibă în vedere că unitățile de
trezorerie nu au program de lucru în zilele respective.

Astfel, taxele trebuie achitate la unitățile de trezorerie înainte de 15 august sau prin celelalte metode admise prin lege: on-line sau la unitățile CEC Bank.

Reamintim faptul că pentru
serviciile publice comunitare de eliberare a pașapoartelor din 30 de
județe a fost prelungit programul de lucru, activitatea cu publicul
desfășurându-se între orele 08.30-18.30.

De asemenea, pentru serviciile
care deservesc cetățenii din București și Ilfov programul de
lucru este în zilele de luni, marți și miercuri între 08.30 și
18.30, iar în zilele de joi și vineri de la ora 08.30 până la ora
16.30.

Pentru preluarea într-un timp
cât mai scurt a tuturor solicitărilor de eliberare a documentelor
au fost deschise încă 12 noi ghișee de lucru cu publicul la
serviciile de eliberare a pașapoartelor din județele Alba, Brașov,
Cluj, Constanța, Dolj, Galați, Hunedoara, Iași, Maramureș,
Prahova, Sibiu și Vaslui.

Totodată, programul de lucru
cu publicul al serviciilor de eliberare a permiselor de conducere a
fost prelungit cu două ore, între 08.30-18.30, în județele Ilfov,
Prahova, Argeș, Dolj, Dâmbovița, Constanța, Brașov, Mureș,
Cluj, Timiș, Suceava, Iași, Galați și Municipiul București.

Recomandăm cetățenilor să
consulte paginile de internet ale instituțiilor prefectului pentru a
se informa cu exactitate asupra programului de lucru și asupra
actelor necesare pentru eliberarea documentelor solicitate.

Donații pentru un jurnalism independent

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.