Stâlpul care nu era strâmb s-a îndreptat singur

În partea stângă se vede stâlpul înainte de a face reclamația. „E în regulă”, mi s-a răspuns. După câteva zile, se îndreptase (foto dreapta)

Acum câteva zile, am folosit aplicația „Sesizări Constanța”, pe care o găsiți în GooglePlay și AppStore, pentru a reclama faptul că un stâlp este înclinat serios.

Vă vine sau nu să credeți, aplicația are chiar o rubrică pentru a reclama stâlpii înclinați.

Am primit răspuns relativ rapid. Deși aș fi jurat că stâlpul este strâmb, mi s-a spus că e drept și că nu reprezintă pericol.

„În urma deplasării in teren a operatorului care are in intretinere sistemul de iluminat public, s-a constatat faptul ca stalpul la care faceti referire este in parametri si nu prezintă pericol de prăbușire. Va multumim!”, se arată în răspunsul primit.

După câteva zile de la acest răspuns, am observat că stâlpul nu mai era aplecat și că se îndreptase.

Probabil că a făcut-o singur, prin puteri supranaturale, pentru că tocmai mi se spusese că „este în parametri”. Altă variantă ar fi că că firma care se ocupă de stâlpi a răspuns în bătaie de joc sesizării făcute. Nu știu ce să cred, aș înclina totuși spre prima variantă.

În fine, e bine că s-a rezolvat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.