Mamaia a învins Vama Buzăului, Polovragi, Săcuieu, Călimănești, Ocnele Mari și Rodna în concursul „Destinația anului 2023”

George Măndilă, președintele OMD, arată premiul câștigat de Mamaia. În dreapta, trei instantanee din stațiune surprinse în 2022

Primăria Constanța a anunțat că Mamaia este „marea câștigătoare” la categoria stațiuni turistice în cadrul competiției „Destinația anului 2023”.

Cei care au participat au avut de ales între Mamaia, Vama Buzăului, Polovragi, Săcuieu, Călimănești, Ocnele Mari și Rodna.

Mamaia a obținut un punctaj de 66,66%.

Constanța a participat la categoria „Oraşe care inspiră”, alături de Braşov, Iaşi, Oradea, Râmnicu Vâlcea, Timişoara. Pe primele trei locuri s-au clasat Brașov, Iași și Oradea.

Președintele OMD, George Măndilă, a participat la Iași, în aceste momente, la festivitatea de premiere, care are loc la Palatul Culturii, în Sala Voievozilor.

„Mulțumim, România! Mulțumim, Constanța!”, a transmis Primăria Constanța.

Recomandare: Vergil Chițac, primarul Constanței: „Să vă așteptați ca anul viitor să fie și Mamaia demolată”

Cine a plătit participarea

Înscrierea în acest concurs organizat de o firmă privată nu a fost gratuită.

Site-ul care a pus la cale concursul scrie clar că „eligibilitatea unui membru ca Participant este conditionata de calitatea de membru deplin, care se obtine prin achizitionarea unui abonament Start sau Pro.”

Un abonament Start costă 5.950 de lei pe an, în timp ce unul Pro costă 17.850 de lei.

„Primăria nu a plătit niciun leu. A fost inițiativa mediului privat din Organizația de Management a Destinației. Noi, ca primărie/OMD, susținem popularizarea acestei competiții.”, ne-a declarat George Măndilă, consilier al primarului Vergil Chițac și președinte al OMD Mamaia – Constanța.

Acesta a precizat că inițiativa a aparținut Patronatului Marea, prin Adrian Dinu, un om de afaceri, acționar, printre altele, la clubul Fratelli.

Recomandare: Horia Constantinescu: Litoralul românesc, în derivă, plin de cașcarabete

Am luat legătura și cu domnul Adrian Dinu, care ne-a răspuns a întrebări, dar a ținut să precizeze că are o supărare.

„Încep cu un mare of. Se pare că la noi tot e cu mega hate. Da, oarecum și eu am fost parte la inițiativă, am considerat că dacă acum orașul arată cum arată, din cauza șantierelor de pe străzi, că în Mamaia se relicitează plajele, se dau beach baruri jos, se vor construi altele, cu siguranță mai frumoase, asta nu ne-ar împiedica să ne promovam ca destinație de vacanța. Mamaia este un brand foarte puternic de care toți ar trebui să avem grija, este stațiunea cu cel mai mare număr de locuri de cazare de pe litoral! Dacă ar fi să ne luam după ego, frustrări și hate (și eu dau pe afară de foarte multe ori) ce ar însemna, să punem lacătul de afaceri, pe turism, pe tot? Încercăm să privim în viitor și să sperăm că totul va arăta mult mai bine! Este foarte normal să ne susținem destinația turistică, indiferent cum o văd unii. Din asta trăim noi, majoritatea constănțenilor.”, ne-a declarat acesta.

Ne-a mai spus că prețul plătit este confidențial.

„Ceea ce vă pot spune este că va fi susținut de către patronatul pe care îl reprezint, respectiv MAREA, patronat care este afiliat la federația FIHR, federația care la rândul său susține acest proiect.”, a subliniat acesta.

Adrian Dinu a subliniat că nu a dorit să implice nici primăria, nici OMD-ul, și că speră că acest concurs va fi un element pozitiv pentru Mamaia și Constanța.

Recomandare: Cluj, Iași, Sibiu sau Brașov au atras mai mulți turiști străini decât tot litoralul românesc

Pe urmele Topliței

Anul trecut, titlul de „stațiunea anului” a fost câștigat de Toplița. Stațiunea a beneficiat de emisiuni de promovarea pe toată durata anului 2022, de către organizatori. A fost începută şi o strategie de atragere a turiştilor străini. „Ne gândim tot la o campanie de genul info trip, cu influenceri străini”, preciza atunci reprezentantul unei agenţii de media şi marketing specializată în turism.

Cine este organizatorul

Site-ul care organizează concursul este deținut de firma EAD.RO INTERACTIVE SRL, care este deținută de Tomșa Gheorghe Adrian (49,62%), Nicoară Maria (44,5%) și Mîndruț Tudor Mihai (5,88%). Administrator este Nicoară Ilie Orlando. În 2021 a avut o cifră de afaceri de 235.796.370 lei, un profit de 7.115.005 lei și datorii totale de 55.517.911 lei, potrivit Confidas.ro. Adrian Tomşa este patronul Clever Media, companie care deţine posturile Look, Prima TV, Agro TV şi Profit TV. 

EAD.RO Interactive SRL este firma care a achiziționat în 2019 drepturile pentru meciurile din Liga 1 Betano până în 2024 și care plătește pentru acest lucru 28 de milioane de euro.


Puteți urmări Constanța 100% și pe Google News sau canalul de WhatsApp.

Conținutul website-ului www.ct100.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.

Comentariile la articole sunt moderate. Așa se întâmplă încă din 2015, de la înființarea Constanța 100%. Am luat această decizie pentru a evita injuriile, calomniile, informațiile false. Dacă doriți să comentați, vă solicităm să folosiți un limbaj decent, să nu folosiți atacuri la persoană și nici informații false. Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate a comentariilor și a acțiunilor sale decurgând din acest act.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Achitări pe bandă rulantă în dosarul referitor la retrocedarea a 25 de hectare din Constanța

joi apr. 27 , 2023
Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ICCJ) a dispus, joi, achitări pe linie în dosarul ANRP, în care fosta şefă a instituţiei Crinuţa Dumitrean era acuzată că a primit o mită de 400.000 euro de la omul de afaceri Horia Simu pentru a-i aproba acestuia despăgubiri supraevaluate pentru un teren […]

V-ar putea interesa și: